poniedziałek, 24 września 2012

Hai.

W tym poscie opowiem wam troche o czasie teraźniejszym i przeszłym.
21 W piątek , moja tak zwana " córka " miała sie spotkać z naszym kolegą . Ale on sie spuźniał , więc ja przyjechałąm do niej aby było jej raxniej. Lecz Gdy dojechałam na miejsce dowiedziałam sie że bd jechać do Borkowa pojeździc na bmx ach. Na dodatek podali mi zły tramwaj .-. To musiałam sie spotkać z "wakacyjną miłością ". Jak sie zobaczyłam z Szymonem* . To aż dostałam motylków w brzuchu :'c . No to przytuliliśmy sie ( to było tajkie SŁ33T ) . No i wgl. spuxniłam sie do domu 30minut ale to nie ważne. W Sobote impreza była. kuzyn mnie gwałcił. Pokazywałam cycki na chatrullet. Ale to juz mnie ważne. Niedziela - Bez komentarza zostawie. No i wkońcu doszliśmy do dzisiaj. To tak miałam dwa rozwody. Podobno z mojej winy ;'c. Potem Separacja. Jedna osoba która mnie wkur**** To moja kolezanka Julia Jej dzisiejszy tekst " O to my mamy sztnie " Nie ważne ze codzinnie tam wchodzi. Jej IQ -100 ... Poprostu mam jej czasem dosyć. ...... Szkoda gadac a tak ogółem to dostałam dwie oceny z Niemca i Polaka. ;'c Nie zbyd pozytywne. ;'c Ale no cóż. ;'c Jestem troszke przygnębiona ... Pogoda nijaka , samopoczucie też , ZIMNO jak niewiem ;'c Do kitu. 

* Szymonkiem - to jest moja "wakacyjna miłość" dla tych nie ogarniętych xD
Dziękuje za uwage z Poważaniem Ola x.x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz